Και άλλες κούκλες?

Πλησιάζει  η  Ανοιξη  αλλά  έγώ  είμαι  ακόμη  στο  χειμώνα.

Να σου  πὠ  και την αλήθεια  είναι  η  πιό  ωραία μου εποχή.

Σου  θυμίζει  ότι  χρειάζεσαι αγκαλιά  ζεστά  ρούχα .

Ολα  τα  ζεστά  μου  θυμίζει  ο  χειμώνας συν  ότι  τα χειμωνιάτικα ρούχα είναι  zzzzzzzzuper.

Νομίζω  ότι το  παλτό είναι  το  πιό  super ρούχο.

Ασε  που  εγώ αισθάνομαι  οτι είναι σαν  αγκαλιά  γύρω  μου  σαν  ασπίδα προστασίας .

Οι  πασμίνες δε  είναι η  απόλυτα   super   στο ντύσιμο!

Τι  να το κάνω  το καλοκαίρι.

Οχι πες μου!

Φωτοπουλος Χαρτινα και Μαρνερη 0012015-02-24 12.26.26Mae 002και  ένα  τέλειο  φόρεμα  κούκλας!

Αννα!

Leave a Reply

