Αγχώθηκα πολύ τις τελευταίες μέρες , ισως καλιτερα, τον τελευταίο καιρό αγχώθηκα με τις αλλαγές που συμβαίνουν  στην καθημερινότητά μου.

Παρέδωσα την παραγγελεια που δουλευα τον τελευταίο μήνα.

Φτιαχνοντας την σκεφτόμουνα πώς ενας άνθρωπος ξεκινάει τη ζωή του?

Η Ιρις το κορίτσι που ειχε αποδέκτη αυτή η κούκλα μόλις τελειώσε το Λύκειο!

Και μιλάει και Γιαπωνέζικα!Δεν ξέρω τι άλλο προσπαθεί αλλά με έχει εντυπωσιάσει ότι μιλάει Γιαπωνέζικα!!!!!!

Το μυαλό μου γύριζε συνέχεια στο τι βλέπει πιθανόν ένα παιδί αρχίζοντας την δική του ζωή μακριά η κοντά στην οικογένεια.

Η επόμενη σκέψη ηταν η γλυπτική στο ύφασμα, αυτό μου φαίνεται μαγικό !

Κλπ Κλπ Κλπ. Πηγα λοιπόν να παραδώσω τη φιγούρα, η έκλπληξη ήταν τεράστια

Στο σαλόνι ήταν μαζεμένες τόσες πολλές απο τις κούκλες μου ,

Οταν πουλέται μία κουκλα δεν ξέρω συνήθως ΄ποιός τη αγοράζει, Μου άρεσε πολύ η υποδοχή που μου έκαναν.

Θα σας ανεβάσω φωτό να τις δείτε!!!

Leave a Reply

