OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ηταν δεν ήταν δεκέμβρης του 1987.

Και όμως ήταν.

Ζούσα στην Karlsruhe Baden- Württemberg

Σε αυτόν τον τόσο παγωμένο χειμώνα έπρεπε να πάρω μια πολύ δυσκολη απόφαση .

Θα έρθεις μαζί μου New York? Mε ρώτησε , κρατώντας στη χούφτα  το χρυσό κλειδί!

‘Που θα ζήσεις τελικά θα μας πείς με ρώταγε  ο άλλος μου εαυτός”

Με πολύ φόβο στα μεσα μου αποφάσησα να μεινω εδώ Ελλάδα.

Χμ! Δύσκολη Απόφαση ζόρικη.

Κάπου κάπου με πόναγε τόσο πολύ !

Λοιπόν πηρα μία παραγγελία στο eBay πουλήθηκε μία πολύ αγαπημένη μου κούκλα .

Tην επλυνα , επλυνα τα ρούχα της τα σιδέρωσα ,Την ετοίμασα και

Ηδη ταξειδεύει για USA.

Νομίζω είναι η σειρά μου  μετά να πάω New York.

Δεν ξέρω πότε , πώς αλλά κατι μέσα μου ψυθιρίζει

να αρχίζω να προετοιμάζομαι!

Μην ξεχάσω να σας πώ ο φόβος εχει μετακομοίσει δεν ζει πιά μέσα μου!

Καλό βράδυ!

 

Leave a Reply

