Μικρα μυστικά.

Κρυμένα τόσο βαθειά που αναρωτιέμαι ,

Μα πόσο βαθυ μπορει να είναι αυτό το κενό?

Η ζωή μου άλλαξε σε μιά στιγμή 2 μιση χρόνων.

Κοιτάω πίσω και αισθάνομαι οτι ακόμη βγαίνει καπνός απο τα ερείπια.

Εχει ακόμη λίγη μυρωδιά καταστροφής το τοπίο!

Ναι εχει και η καταστροφή τη δική της μυρωδιά.

Να σου πώ όμως κοιταζω το τωρα και το αυριο και ειναι τόσο καθαρό και φωτεινό,

Ξυπνάω χαράματα γιατί το τοπίο ειναι μοναδικό.

Δεν θελω να χάσω την ανατολή , μη σου πω και τα συνεφα που περνάνε απο μπροστά μου, αναρωτιέμαι αραγε που πάνε κάθε πρωί?

Δουλεύουν τα σύνεφα ?

Οχι μην λές βλακείες .

Καθε πρωί όμως εχουν την ιδια ταχύτητα , ουτε τρεχουν ουτε χαζεύουν ,

Ωραία θα ηταν να ημουνα συνεφο.

Παχουλό συνεφάκι θα μου ταιριαζε πάρα πολύ.

Με φαντάεσαι?

Σαν επιτελους να καταλαβα  μετα από παρα πολλά χρόνια δουλειάς σε ποιά σκεψη στηριξα όλη τη δουλειά μου.

Στην αγάπη , για τη ζωή,ναι  αληθεια για τη ζωή .

Μαζί της ειχα μια απίστευτη σχέση απολυτη αφοσίωση και το απόλυτο μίσος .

Ενας ατελειωτος πόλεμος γινόταν μεσα μου .

Ημασταν και οι δύο πολύ σκληροί παιχτες .

Οταν ερχόταν η καταστροφή εγώ δεν φοβόμουνα καθόλου αντίθετα σηκωνόμουνα τίναζα τις σκόνες απο πάνω μου και συνέχιζα γεμάτη δύναμη κλπ κλπ.

Εχεις προσέξει τα γατιά ξετρυπώνουν μιά σκόνη πίσω απο τα επιπλα και μπορούν να παίζουν ωρες μαζί της  οταν το ειδα  πρώτη φορά τρελάθηκα,

Ειπα να τις αντιγράψω, να κάνω και εγώ το ιδιο,

αρχησα να μην εχω ανάγκη πολλά πολλά στην καθημερινοτητα μου,

και στα υλικά μου δεν εψαχνα τι μου λειπει αξιοποιούσα και  το  πιο μικρό κοματακι που εβρισκα.

Αυτό ηταν μαγικό μου φαινόταν, και αισθανόμουνα ευτυχισμένη

Θα σας πώ τη συνέχεια αυριο το βράδυ.

Αν εχετε και εσεις μια δική σας ιστορία που θελετε να τη μοιραστειτε , με πολύ χαρα θα τη διαβασω .

Στειλτε στο annaslittlepeople@gmail.com

to mail σας και θα το διαβάσω

Η συνέχεια αυριο!

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

