Η φιλη μου η @CalliopeCallias μου θυμησε τα παπουτσακια που εφτιαχνα για τις κουκλες .

Το Google μου εχει φυλαξει τις φωτο που εγω εχω χασει…

Shoes made by Julia iRussiantheatre doll professor is Julia.
Για τη μαγειρισα φτιαχτηκαν αυτα τα παπυτσακια ,στιβαρα καφε μποτακια. Αυτη η κουκλα βρισκεται στην Ιταλια ταξειδευοντας με την εταιρεια delicatessen Degustibus.
Geissa Shoes. i made them.Real wooden shoes!
Geisha feet.feet.Etc etc etc. Thank you all.
Γλυπτο κεφαλι Geisha ..Αυτη θα φορεσει τα παπουτσια που βλεπετε στις προγουμενες φωτο!L CAMERA
I tried to create an Asian Human figure . Here we made the mould
The mould is almost ready.
Shoes details.Ο Αρλεκινος ” εγηνε για τις παραστασεις της Λυρικης σκηνης οταν παιζοταν ο Κουρεας της Σεβιλης.
Shoes details.Εχουν και τακουνι!

Leave a comment